EGY EGÉSZ JEGYET JAVÍTHAT A TANULÓ TANULMÁNYI EREDMÉNYEIN
- Valós tudás megállapítása
- Egyéni tanulói profil
- Egyéni fejlesztési utak kijelölése
- Életkorra és kompetencia területekre szabott tesztfeladatok
- A javasolt fejlesztésnek köszönhetően a tanulóban kialakul a stabil vizsgarutin
- Valódi tudásának sikeres érvényesülését már érdemjegyei is tükrözik
IDŐ
STRESSZ
HATÉKONYSÁG
INNOVATÍV MÉRÉSI ÉS VIZSGÁLATI MÓDSZEREINK
A rendszer kialakításakor az alábbi megközelítéseket használtuk:
KIÉRTÉKELÉS-EREDMÉNYEK
A kapott nagy mennyiségű adatot az alábbi módszerekkel elemezzük:
- Faktoranalízis
- Klaszteranalízis
- Neurális modell
Az eredményeket folyamatosan monitorozzuk az érvényesség és megbízhatóság érdekében
Ezek az elemzések segíthetnek meg-határozni bizonyos alapvető összefüggéseket a kognitív képességek és a tanulmányi eredmények között. Segíthetnek azonosítani, hogy potenciálisan mely képességekre lehet szükség a jó tanulmányi eredményhez.
FELHASZNÁLÁS-LEHETŐSÉGEK
- Holisztikus értelmezési horizont
- Tanuló/Osztály/Intézmény - akár országos szintű statisztikák
- Rugalmas eredménykezelés és szűrési feltételek
- Típushibák, tendenciák szűrése
- Személyiségfaktorok és erőforrások tantárgyi kompetenciákkal való megfeleltetése
- Tehetségszűrés - mentorálási segédlet
- Rugalmas és variábilis rendszerfejlesztési lehetőségek